woensdag 9 maart 2011

De gezusters Narcis

6 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk. Je krijgt echt het lente gevoel als je ze ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schatjes... heerlijk dat de lente er weer aan komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat zijn ze lief geworden! Toevallig zag ik vanmorgen bloeiende narcisjes in mijn tuin ... ik was vergeten dat ik die daar had!
    ♥ Barbara ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk deze gezusters narcis, ik vind de mutsjes bijzonder mooi.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. .Het lentegevoel is ook in Heemskerk te vinden,de narcissen in de tuin en ookde crocussen steken hun gekleurde kopjes boven de grond.In de potten viooltjes geplant heerlijk gevoel. Maar seefje met mooi weer moet je ook naar buiten, dit is een goede raad van een heel trotse moeder.De sneeuwklokjes en narcissen zusjes zijn weer geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!