woensdag 6 april 2011

Een soort Lentebode...

7 opmerkingen:

  1. Leuke lentebode, ik zie dat je de armen gewikkeld hebt. Is het lijfje geprikt ?

    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig dametje! En ik vind de kleur zo mooi. Mijn lievelingskleur.

    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige lente dame zeg. Heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh so lovely, loving that little bell, cheers Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor Thea,
    Het lijfje naai ik van een stuk vlieswol (machinaal gekaarde (vilt)wol dat in vliezen op elkaar ligt), een soort koker die ik boven en onder dichtrijg. Het narcisje heb ik er wel op geprikt.
    Groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke lentebode. mooie kleurtjes bij elkaar en ooh zo leuk met het belletje.
    Groet Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!