vrijdag 24 juni 2011

Sint Jan: handgebarenspelletje

Foto 1
Rechte stokjes
(Wijsvingers om en om op elkaar tikken Foto 1)
Rechte takjes
(Wijsvingers om en om op elkaar tikken Foto 1)
Rechte stokjes in elkaar
(Alle vingers in elkaar laten grijpen Foto 2)
Zo maak ik mijn vuurtje klaar
(Vingers zo op en neer bewegen)
Rits, rats... een vlam erin gedaan
Foto 2
(Doen alsof je een lucifer aansteekt Foto 3)
Nu kan mijn vuurtje branden gaan
(Vlammen voor je uitbeelden)
De vlammetjes gaan hoog
(Vlammen voor je uitbeelden, hoog)
De vlammetjes gaan wijd
(Vlammen voor je uitbeelden, breed)
Zo wordt ik met warmte verblijd
(Handen kruisen op de borst)
Foto 3

2 opmerkingen:

  1. Videootje helpt een boel begrijpelijkheid....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben echt aan het zoeken naar dit soort spelletjes.
    Bedankt!

    gisella

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!