zaterdag 5 mei 2012

Duifjes/ Pigeons

Ik ben net terug van een weekje bij mijn broer in Spanje. Ik wilde niet teveel handwerkspullen meenemen. Ik nam alleen materiaal mee voor deze duifjes. Af en toe kon ik tussendoor even een duifje maken. Nu heb ik 9 duifjes....en kan ik gaan bedenken wat ik er mee zal doen....

I just returned from a week with by brother in Spain. I didn't want to take too much craftmaterials. I only took what I needed to make these pigeons. Every now and then I had time to make a pigeon. Now I have 9 pigeons....and I can start to think about what I'll make off them....

11 opmerkingen:

  1. Ze zijn schattig. Hmm, een bruidspaartje dat een uit een mandje de duiven loslaat??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, heel erg mooi zeg, en zo teder!
    Ik denk dat ze erg mooi zijn aan het raam, allemaal op een andere hoogte naast elkaar.
    En na pinksteren aan een baby-mobiel bijvoorbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet ook aan pinksteren denken. Maar er idd een mooie mobiel van. Ze zien er prachtig uit, enne............dat was zeker wel heerlijk in Spanje.
    Groetjes, Ieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zal wel iets mobielerigs worden... In Spanje was het weer nog slechter als hier, geloof ik. Maar we hebben het heel gezellig gehad!

    Groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zal dit het begin van de vrede zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige duifjes!! Een eigen ontwerp?

    Hoop dat je het fijn hebt gehad bij je broer!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, ze zijn superlief! Ik zie meteen een mobile met duifjes voor me, duifjes aan een mooie tak, duifjes als broche, duifjes ... overal duifjes! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, leuk die duifjes,..daar kan je inderdaad een heleboel leuke dingetjes mee doen. Roekoe :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!