donderdag 21 februari 2013

Kabouters/Gnomes

Ik heb een vertelkabouter gemaakt. Je hand kan onder het hes om het lijf heen en dan gaan je duim en wijsvinger in de armpjes. Ik vind het zelf een erg leuk soort pop.
A made a storytelling gnome. Your hand goes under the "shirt" around the body and then your thumb and pointingfinger can go into the arms. I love this kind of doll.
Ik heb ook deze speelkabouter gemaakt. Bij deze kabouter zijn de kleren eigenlijk het lijf. Alleen het vestje is los en kan uit gedaan worden.
I also made this "playing gnome". With this gnome, the clothes are the body. Only the cardigan can be taken of.

7 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan Severine! Ga je de vertelkabouter zelf gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karin,
    Deze kabouters heb ik voor iemand anders gemaakt. Maar ik ga de vertelkabouter zeker vaker maken en dus ook een voor mezelf!
    Groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw popjes hebben allemaal zo'n speciale uitstraling...daar straalt echt de liefde van de maakster doorheen...heel mooi!
    warme groet sas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja! wat sas hierboven schrijft herken ik ook heel sterk in jouw poppen.Zouden het de ogen zijn? kleur je die of borduur je ze met donker garen? Mooi hoor!
    Groetjes Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kende wel een vertelpopje maar nog geen vertelkabouter, erg leuk om deze hier te zien.
    Dag, Ariane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat maak je toch een prachtige poppen! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!