maandag 25 februari 2013

Sneeuwklokje/Snowdrop


Steeds kwam er maar weer sneeuw. Dus liet ik Koning Winter maar staan op de jaartafel. Tot ik vorige week in het bos was. Het stond er al helemaal vol met sneeuwklokjes. De lente is toch echt in aantocht. Hup...gauw Moeder Aarde tevoorschijn gehaald...Toen bedacht ik me dat ik voor ons eigen jaartafeltje eigenlijk nog geen sneeuwklokje gemaakt had. Dus in de afgelopen voorjaarsvakantie heb ik er twee gemaakt, een voor thuis en een voor in mijn winkeltje.
En toen moest het afgelopen weekend toch nog even sneeuwen....het bloempje heet natuurlijk niet voor niets "sneeuw"klokje!

It kept on snowing here. So I left King Winter on the seasonal table. Until I came in the forest last week. It was full of snowdrops. Spring must be on its way then. So I put Mother Earth on the table and I remembered that I never made a snowdrop for our own table. Last week the children had holidays and I made two snowdrops, one for our home and one for my shop.
And then last weekend it started to snow again...its not just a name "snow"drop!


6 opmerkingen:

  1. Het is echt winters nog, maar ik ben ook bezig met sneeuwklokjes, maar dan geschilderd! De lente mag wel beginnen wat mij betreft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverds! Die vlechtjes zijn ook erg schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het kan volgens mij niet zo heel lang meer duren met die lente. Bij ons ook al overal sneeuwklokjes. Wat heb je ze toch weer prachtig gemaakt. Mooie details op de jurkjes en lieve gezichtjes.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOohhh wat zijn ze leuk, ga de foto opslaan hoor, want ik ben gek op sneeuwklokjes, maar dat word volgend jaar.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag ze van de week ook al in het bos! Mijn hond Linde schrok ervan en blafte ernaar, hahaha! Ik vind ze superlief! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!