woensdag 6 februari 2013

Winterkrans/Winterwreath

Deze krans had ik zo voor de verjaardag van Anne versierd. Maar ik had hem nog steeds niet gefotografeerd. Nu had het vannacht zo gesneeuwd en ik dacht: "Hup even een foto buiten in de sneeuw".
I made this wreath for Anne's birthday. But I still didn't take a picture. Last night it has been snowing, so I thought: "Come on, let's take a picture outside in the snow".

Het engeltje had ik al met Advent gemaakt. De mini Koning Winter en de sneeuwkristallen zijn nieuw.
The angel , I made earlier (Advent). The mini King Winter and the snowcristals are new.

5 opmerkingen:

  1. Och wat mooi zeg!
    En bedankt weer voor de inspiratie, ik heb dezelfde krans en die gebruik ik eigenlijk te weinig. Ik heb nu weer nieuwe ideetjes gekregen na het zien van al dit leuks, warme groet sas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt! Die kleine koning winter is ook heel schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh leuk zo in de sneeuw...de kleine koning winter is mooi zeg...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er weer prachtig uit, Severine! By the way: 16 maart ga ik bij Wollepop weer een krans maken, deze keer een lentekrans. Heb je zin? Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!