zaterdag 23 november 2013

Handwerkclub e.d./ Craftsclub etc.

Ik heb met de kinderen weer Pietenvingerpopjes gevilt. Ik vond dat de kinderen erg mooie kleurcombinaties hadden gekozen. Zijn ze niet prachtig?
I've been felting these Black Piet's with the children. I think they made beautiful colour combinations, don't you think so?


Op 30 november doe ik dit in De Hoep in Castricum. Heb je interesse kijk even op deze link. Ik speel dan ook weer een klein tafelspelletje.
On the 30th of November I'll be doing this in The Hoep in Castricum. If you are interested check this link. I'll be playing a little story as well.

Ik heb voor het eerst een workshop gegeven aan 55-plussers in een societeit voor ouderen. Dat was erg leuk om te doen. Heel anders dan met de kinderen. Deze dames hebben natuurlijk wel wat ervaring met naaien. Dus we konden wat meer maken in een middagje.
I did a workshop for 55-plus in a activitycenter for older people. It was very nice to do. Very different than with the children. These ladies off course have some experience with sewing. So we could make a little bit more in one afternoon.




2 opmerkingen:

  1. Wat ben je actief met workshops, leuk! En wat een mooie pietjes hebben de kinderen gemaakt. Ook de dames van de 55 plus hebben er wat moois van gemaakt. Succes 30 november!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk, je pietjes! Leuk dat je zo lekker aan het 'workshoppen' bent! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!