dinsdag 10 december 2013

Klein kaboutermeisje/ Little gnome girl

Ik heb weer eens een klein kaboutermeisje gemaakt naar een patroon van Atelier Wollepop. Deze houd ik eens zelf. Ik vind het wel fijn om van verschillende soorten popje een voorbeeld te hebben. Er komt binnenkort ook nog een blauwe versie, misschien met blonde haartjes?

I've made a little gnome girl again. It's a pattern from Atelier Wollepop. I'm gonna keep this one for myself. I like to have an example of every kind of doll. I'll be making a blue one as well, maybe with blond hair?

8 opmerkingen:

  1. Heerlijk om ook eens iets voor je zelf te houden en deze lief zou ik ook zelf houden !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig popje! En geniet ervan, ik kan me zo goed voorstellen dat je haar zelf wilt houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaboutermeisje, zal in het blauw met blonde haren ook erg mooi zijn (ik wacht de foto rustig af ;)
    Succes! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooo, wat een liefje! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een schatje!!!
    We willen je nog even zeggen dat we enorm genoten hebben van de workshop ochtend bij je!!! En nu thuis nagenieten van de prachtige engel die we gemaakt hebben....het waren de kilometers waard hoor Severine !!! groetjes van ons Anna en Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hi, een leuk blogje, ik heb u via andere haaksters gevonden, ik zal zeker meer gaan bezoeken..liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!