donderdag 3 april 2014

Kinderfeestje/Birthdayparty


Gister mocht ik twee van mijn hobby's combineren in het kinderfeestje van Isa, een meisje van mijn Handwerkgroepje. Ik heb eerst een tafelspel gespeeld over het jarige vlindertje Dulcibel en Dirk de draak. En daarna hebben we vlinders gevilt en versierd. Het was erg gezellig met de jonge dames!

Yesterday I could combine two of my hobby's in the birthdayparty of Isa, a girl from my craftsgroup. First I did a tableplay about the butterfly who was having her birthday and the dragon. And then we wetfelted butterflies. It was very nice to have the young ladies!

3 opmerkingen:

  1. Wauw, ze zijn mooi geworden! Heerlijk als je zo je hobby's kunt combineren! Liefs, Bar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien is het een geslaagd kinderfeestje geweest, mooie vlinders hebben de kinderen gemaakt.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh leuk! De dames zullen het vast erg naar hun zin hebben gehad..Ze hebben mooie, vrolijke vlinders gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!