zondag 21 september 2014

Tafelspel: "Een sok met streepjes"/Tableplay: "A sock with stripes"

Hier is eindelijk het tafelspel:"Een sok met streepjes". Ik maakte het als kunstzinnig werkstuk voor de handwerkopleiding in Gouda. Ik heb het verhaaltje een beetje bewerkt om het wat geschikter te maken als tafelspel. En ik wilde graag de temperamenten verwerken in het verhaal. Elk dier is verbonden aan een temperament. De haas is de melancholicus, de beer is de flegmaat, de hond is de cholericus en de muis is de sanguinicus.

Here is the table play: "A sock with stripes" (It is in Dutch, nice challenge for the future to make it in English). I made it as an assignment for the crafts course in Gouda. I changed the story a little bit to make it more suitable for a table play. And I wanted to use the temperaments in the story. Every animal has a certain temperament. The bunny is melancholic, the bear is phlegmatic, the terrier is choleric and the mouse is the sanguinic.

7 opmerkingen:

  1. Wat super! Ik heb momenteel geen geluidsboxen, maar alleen de beelden zijn al super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ik heb letterlijk aan mijn scherm gekluisterd gezeten, en genoten van je verhaal en prachtige creaties. Dank je wel!
    Liefs Haakjuffie

    www.haakjuffie.blogspot.nl
    www.heppiedolls.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het leuk geworden, Seef! Enig! Als ik het digibord in mijn klas heb, ga ik het zeker een keer aan mijn kleuters laten zien! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan kom ik toch gewoon "live" bij je in de klas Bar!
      Groetjes Severine

      Verwijderen
  4. Wat een leuk verhaal en wat heb je het prachtig uitgevoerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat gewéldig gedaan! Ik heb zo genoten van dit levend verhaaltje... Práchtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat doe je dat leuk zeg! Ik ga het morgen m´n zoontje eens na laten kijken. Zal die zeker ook leuk vinden! Bedankt voor het delen van je filmpje.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!