dinsdag 18 november 2014

Update

De vensterbank ligt vol met beginnende paddestoeltaferelen. Vorige week ben ik begonnen met de kinderen. Ze hebben allemaal een rode hoed gevilt, een kaboutertje gemaakt en een deurtje op de steel van de paddestoel genaaid. Morgen gaan we verder...
On the windowsill there are all kinds of pieces from toadstool scenes. Last week I started to make them with the children. They all felted the roof of the toadstool, they made a little gnome and they sewed a door on the white part. Tomorrow we'll go on...


Voor de cursus in Gouda ben ik bezig om een lap te rijgen, te verven, af te binden, weer te verven enz. Uiteindelijk moet het een ovenwant worden.
For the course in Gouda I have a piece of cloth that I'm sewing, dying, binding, dying again etc. Finally it will turn out to be an oven glove.


En...ik heb een nieuw voorzetlensje waarmee ik heel dichtbij kan fotograferen, maar met heeeeel weinig scherptediepte....die wilde ik even uitproberen...
And...I've got a new kind of lens with which I can take pictures very close, but with very little sharpness....and  I wanted to try that...

3 opmerkingen:

  1. Wat een bijzonder project die ovenwant. Ik heb nog geen idee hoe die eruit komt te zien, vast erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben erg benieuwd naar die ovenwant, spannend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's, Seef! Ben je zelf thuis aan het verven? Waar doe je dat mee? Ik weet niet of ik het aandurf, hoor ... Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!