zondag 28 augustus 2016

Drie koningen in de zomer/ Three Kings in summer

Vlak voordat we op vakantie gingen maakte ik deze Drie koningenset voor een toekomstige Vrije school kleuterjuffie. Inmiddels heeft deze juf de set gekregen en kan ik ze hier laten zien. Het was best gek om in de zomer te werken aan zo'n winters feest. Om in de sfeer te komen heb ik weer even wat gelezen over Driekoningen en wat plaatjes tevoorschijn gehaald.

Just before we went on holiday I finished this Three Kings set for a new Waldorf Kindergarten teacher. She just got the set for her birthday so now I can show them here. It was a bit odd to work on such a winter feast in summer. To get into the mood I read a bit about Three Kings again and I looked up some nice pictures of Three Kings.





4 opmerkingen:

  1. Wauw! Mooi, Seef, en leuke opdracht! Liefs, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze mooi, welk patroon heb je hier voor gebruikt of is het een eigen creatie ?
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Thea,
      De poppen heb ik zelf verzonnen, de kameel is een oud patroon van een onbekende maakster.
      Groetjes,
      Severine

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!