woensdag 25 januari 2017

Een beetje lente in de lucht/A little bit of spring the air

Af en toe hoor ik een vogeltje zingen dat me doet denken aan de lente, fijn hoor! Een beetje vriesweer is leuk maar lente...oeh dat is ook wel weer fijn! Wat de popjes betreft mocht ik al even met mijn hoofd in de lente zijn. Iemand vroeg me namelijk een popje te maken voor de jaartafel met lente bloemen. Ik koos voor appelbloesem. En ik gebruikte voor de tak met bloemen het pakketje van Pippilotta.
 
Every now and then I hear a bird sing and it reminds me of Spring, nice! Freezing cold weather is nice but Spring...oeh that is also very nice! I had the chance to be in the Spring mood already because someone asked me to make a flowerdoll for springtime. I chose appleblossem. And I used the pattern of Pippilotta for the branch with flowers.


3 opmerkingen:

  1. wat lief is deze pfft zo krijg ik ook zin in de lente

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oef, wat is ze mooi geworden! Prachtig hoofdje, helemaal perfect! En mooie kleuren ook ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geworden, leuk :)
    Fijn dat we straks weer naar het voorjaar gaan :-)
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!